Ondernemers bedanken klanten

Ondanks dat het niet mogelijk is om activiteiten te organiseren, zetten de ondernemers in Aalsmeer Centrum alles op alles om het hun klanten naar hun zin te maken. Met elkaar verbonden in het Ondernemersfonds Meer Aalsmeer bedenken ze creatieve acties, zoals in september de wuppie- en bonnenactie waarbij klanten leuke prijzen konden winnen. En deze herfstperiode lieten ze zien dat ze ook aan kinderen denken. 

Thijn en Jayden winnen hoofdprijs pompoenenspeurtocht
Afgelopen week kon de jongste jeugd een pompoenenspeurtocht lopen en dat werd gewaardeerd. Meer dan honderd kinderen hebben de etalages in Aalsmeer Centrum afgespeurd naar de pompoenen. De letters die op de pompoenen stonden vormden samen ‘Aalsmeer Centrum’ en die oplossing konden ze mailen. De 8-jarige Thijn Harting en zijn vriendje Jayden Straver waren de gelukkige winnaars van de hoofdprijs en mogen samen met nog twee personen naar de Efteling. Verder vielen ook Fay Klaassen, Djenna Hoogwerff, Fabian Veenstra, Joy Hofman, June van Steijn, Sofie ter Reehorst, Quinty van Duinen, Bobbie Vriend en Pien Jongkind in de prijzen. Zij wonnen tegoedbonnen van verschillende winkeliers, een verwenmomentje of pannenkoeken eten. En in deze herfst kunnen kinderen tot 18 jaar ook nog een gave fotoshoot winnen. Daarvoor moeten ze een foto insturen naar info@meeraalsmeer.nl of op de social media kanalen zetten in hun verkleed-Halloween outfit. Woensdag 11 november worden er twee winnende foto’s gekozen. 

Lokale betrokkenheid
Van klanten wordt deze periode best wat gevraagd door de winkeliers. Want veiligheid staat hoog in het vaandel bij iedereen. Ze moeten netjes buiten blijven wachten wanneer het maximum toegestane aantal klanten in de winkel is, ze moeten de looproutes respecteren, de handen moeten goed worden gedesinfecteerd en er moeten mondkapjes gedragen worden. Toch merken de ondernemers dat er in deze onzekere tijden welbewust lokaal gekocht wordt en dat wordt ontzettend gewaardeerd. Ook bij de horecaondernemers heerst vooral dankbaarheid. Mensen blijven ze een hart onder de riem steken door eten af te halen of gebruik te maken van de bezorgdiensten.  

De ondernemers blijven ook de komende tijd hun schouders eronder zetten om hun klanten op een zo goed mogelijke manier te bedienen. Met de feestmaand voor de deur willen ze ook Aalsmeer Centrum gezellig maken. Zo hangt sinds deze week de feestverlichting weer in de straten en komen binnenkort de versierde kerstbomen weer in het dorp. En al zal er geen Sinterklaasintocht georganiseerd kunnen worden in Aalsmeer Centrum, Ondernemersfonds Meer Aalsmeer zal echt wel van zich laten horen met een leuke actie. Alles erop gericht om de klanten, die de moeite nemen om lokaal te blijven kopen, te bedanken!

Logo Lab 35 | Aalsmeer.nu + Logo CMS Eyecreator